Kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
Atgauti sumokėtą pinigų sumą galite dviem būdais
- pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą;
Norint grąžinti prekes Omniva paštomatu, reikia:
- susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru numeriu +370 622 88555 arba parašyti el. paštu uzsakymai@oxyfresh.lt;
- mūsų klientų centro komanda užpildys visą reikiamą informaciją, o prireikus padės visais kitais klausimais;
- el. laišku ir SMS žinute (žinutės gali vėluoti) gausite patvirtinimo kodą, kurį reikės panaudoti Omniva paštomate;
- susirandate Jums patogiausią, artimiausią Omnivą paštomatą;
- įvesti gautą kodą, užklijuoti atspausdintą lipduką ir išsiųsti prekes mums;
- grąžinimo kaina 1,29 Eur.;
- grąžinimo kaina bus išskaičiuota iš grąžintinos pinigų sumos;
- džiaugiatės grįžusiais pinigais;
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama Prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos;
- grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas;
- netaikoma nekokybiškai prekei.
Negrąžinamos prekės, kurios buvo pirktos ne iš Pardavėjo arba kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos.
Pažymėtina, jog galite grąžinti visas Klipshop.lt parduodamas prekes, išskyrus LR Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis (pvz., negalėsite grąžinti iš anksto supakuotų prekių, kurias išpakavote po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; greitai gendančių prekių, kurių galiojimo laikas trumpas; supakuotos vaizdo ar programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo, ir kt.).
Remiantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8 dalimi, pažymime, kad pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.
Kilus klausimams susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 622 88555 arba parašyti el. paštu uzsakymai@oxyfresh.lt.