Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip apsipirkti Jūsų parduotuvėje?

Susidėkite prekes į krepšelį. Spauskite viršuje esančia ikoną „Krepšelis“. Galite pirkti kaip svečias, kaip registruotas ir neregistruotas vartotojas. Įveskite el. pašto adresą. Pasirinkite pristatymo bei apmokėjimo būdą ir spauskite „Sumokėti“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti užsakymo patvirtinimą. Jeigu negavote, susisiekite el. paštu pagalba@oxyfresh.lt

Ar galiu iš krepšelio pašalinti prekes?

Taip. Krepšelyje prieš produkto pavadinimą spauskite „kryžiuką“.

Ar galiu apsipirkti be paskyros?

Taip. Jūs galite įsigyti prekes kaip svečias.

Kaip anuliuoti ar koreguoti prekių užsakymą?

Norėdami koreguoti ar atšaukti atliktą užsakymą susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 622 88555 arba el. paštu pagalba@oxyfresh.lt. Būtinai nurodykite užsakymo numerį arba vardą ir pavardę.

Ar galiu atlikti užsakymą telefonu?

Jeigu jums patogu, užsakymą galite atlikti paskambinę į klientų aptarnavimo skyrių telefonu +370 622 88555. Prieš skambinant išsiaiškinkite prekių, kurias ketinate užsisakyti, kodus.

Kaip sužinoti, kad pirkimas buvo sėkmingas?

Sėkmingai atlikus užsakymą į nurodytą el. paštą gausite patvirtinimą. Jeigu patvirtinimo negavote, įsitikinkite, ar el. pašto adresas buvo įvestas teisingai ir ar laiškas nenuėjo į „Spam/Junk“ aplanką. Jeigu manote, kad užsakymą atlikote teisingai, tačiau nerandate patvirtinimo – susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 622 88555 arba el. paštu pagalba@oxyfresh.lt.

Negavau užsakymą patvirtinančio laiško?

Prašome susisiekite su mumis el. paštu pagalba@oxyfresh.lt

Gavau ne tas prekes, ką daryti?

Jeigu esate įsitikinęs(-usi), jog gautos prekės yra ne jūsų, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 622 88555 arba el. paštu pagalba@oxyfresh.lt.

Gavau siuntinį, tačiau jame ne visos užsakytos prekės, ką daryti?

Jeigu gautame siuntinyje trūksta jūsų užsakytos prekės, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 622 88555 arba el. paštu pagalba@oxyfresh.lt.

Gavau užsakymą, tačiau prekė(-s) pažeista(-os), ką daryti?

Jeigu gautos prekės yra brokuotos, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru el. paštu pagalba@oxyfresh.lt prisegę pažeistų(-os) prekės(-ių) nuotraukas ir išsamų aprašymą.

Kiek kainuoja pristatymas?

Užsakymams, kurių vertė yra € 49 ir daugiau, pristatymas yra nemokamas. Užsakymams, kurių vertė nesiekia € 49, pristatymo kaina yra € 4,90. Nepriklausomai nuo užsakymo vertės, prekes nemokamai galima atsiimti www.oxyfresh.lt sandėlyje (Klaipėdoje)

Per kiek laiko pristatomas siuntinys?

Suformavus užsakymą iki 16 val. siuntiniai dažniausiai pristatomi kitą darbo dieną, bet išskirtiniais atvejais pristatymo terminas yra 2 – 3 darbo dienos.

Kaip pristatomi siuntiniai?

Siuntiniai pristatomi per kurjerį į nurodytą adresą, į terminalus bei „Pickup“ taškus arba galite tiesiogiai atsiimti www.oxyfresh.lt sandėlyje.

Ar siuntinį gali priimti kitas asmuo?

Taip, siuntinį gali priimti kitas asmuo (jį nurodykite „Komentaras pristatymui“), kuris privalo su savimi turėti tapatybę patvirtinantį dokumentą, tuo atveju, jei kurjeris paprašys jį pateikti.

Kodėl dar negavau savo siuntinio?

Dažniausiai prekės klientus pasiekia per 1-3 darbo dienas, akcijų metu užsakymų vykdymas gali užtrukti. Norėdami pasiteirauti dėl savo prekių, susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 622 88555 arba el. paštu pagalba@oxyfresh.lt.

Kas nutiks, jei atvykus kurjeriui manęs nebus namie?

Prieš atvykdamas, kurjeris susisieks su jumis telefonu. Kurjeris yra įgaliotas pristatyti jums prekes per tris darbo dienas, o nepavykus to padaryti, siuntinys yra grąžinamas Pardavėjui.

Kaip aš galiu apmokėti už siuntinį?

Mokėjimą galite atlikti per elektroninę bankininkystę, taip pat atsiskaityti grynais arba mokėjimo kortele kurjeriui.

Ar išrašote sąskaitas faktūras?

Taip. Fiziniams asmenis sąskaitos faktūros atsiunčiamos el. paštu pristačius prekes. Norint, kad sąskaita faktūra būtų išrašyta juridiniam asmeniui, būtina pažymėti varnelę prie punkto „Atstovauju įmonę (reikalinga sąskaita faktūra įmonės vardu)“

Dėl kažkokios priežasties nepavyksta apmokėti užsakymo, ką daryti?

Jeigu jums nepavyksta apmokėti elektonine bankininkyste, susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 622 88555 arba el. paštu pagalba@oxyfresh.lt.

Kaip aš galiu panaudoti nuolaidos kodą?

Nuolaidą pirkinių krepšeliui galite pritaikyti įvedę jos kodą į laukelį „Įveskite nuolaidos kodą“, nepamirškite paspausti „Pritaikyti“.

Ar galiu panaudoti 2 nuolaidos kodus vienu metu?

Šiuo metu galima pritaikyti tik vieną nuolaidos kodą.


Kokius produktus aš galiu grąžinti?

Visas prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo pristatymo dienos. Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite čia.

Kur siųsti grąžinamas prekes?

Prekes prašome atsiųsti per Venipak terminalą. Dėl informacijos apie tolimesnius veiksmus prašome kreiptis el. paštu pagalba@oxyfresh.lt

Kaip aš galiu grąžinti nekokybišką prekę?

Prašome užpildyti grąžinimo formą. Užpildytą formą įdėkite į siuntą. Dėl informacijos apie tolimesnius veiksmus prašome kreiptis el. paštu pagalba@oxyfresh.lt

Per kiek laiko grąžinami pinigai į banko sąskaita?

Kai nepristatytos prekės bus grąžintos Pardavėjui, pinigai į jūsų banko sąskaitą sugrįš per penkias darbo dienas.

Kur galėčiau rasti jūsų fizinę parduotuvę?

Fizinės parduotuvės neturime, tačiau užsakytas prekes galite atsiimti mūsų sandėlyje Klaipėdoje.

Ar produktai, kuriais prekiaujate yra originalūs?

www.oxyfresh.lt internetinėje parduotuvėje rasite tik originalių prekinių ženklų produkciją.

Kaip galėčiau sužinoti apie jūsų nuolaidas ir specialius pasiūlymus?

Norėdami sužinoti apie naujausias nuolaidas ir pasiūlymus, prenumeruokite mūsų naujienlaiškį. 

Išsirinkau prekę, tačiau nerandu apie ją norimos informacijos, ką daryti?

Jeigu perskaitę prekės aprašymą turite papildomų klausimų, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru arba el. paštu pagalba@oxyfresh.lt.

Mano krepšelis